Zondag Dag 8 - Reisverslag uit Tsjoengking, China van Leonie Potgieter - WaarBenJij.nu Zondag Dag 8 - Reisverslag uit Tsjoengking, China van Leonie Potgieter - WaarBenJij.nu

Zondag Dag 8

Blijf op de hoogte en volg Leonie

04 November 2012 | China, Tsjoengking

Hallo allemaal. Vanmorgen heerlijk uitgeslapen tot 9 uur. Was echt wel even lekker.rustdag. Toen lekker rustig aan gedaan, nog even berichtjes gestuurd en lekker met mij eigen crackers en smeerkaas ontbeten. Echt super lekker! Tegen half 12 stonden onze buddy's klaar. Toen gingen we naar het busstation. Ongeveer anderhalf uur in de bus zitten, maar dan heb je ook wat. Een super groot winkelcentrum! Echt geweldig, haha. Onze buddy's hielpen ons goed bij de winkels met afdingen, dus dat was wel fijn. Echt leuke dingen gekocht! Zoals een okergele blazer voor nog geen 10 euro, hanger voor mijn mobiel voor €1,50 , hoesje voor mijn mobiel voor nog geen 3 euro. Dus het was echt super leuk! Natuurlijk ook wat souvernirs gekocht, haha. De dag ging echt super snel voorbij. Want om 6 uur moesten we de bus wel weer terug nemen, zodat we op tijd bij de campus waren. Hier nog even lekker met onze buddy's gegeten en nu nog even skypen. Straks even douchen en dan lekker slapen! Wel een kort berichtje, maar zoveel hebben we ook niet gedaan, haha. Tot morgen! Liefs Leonie

• 05 November 2012 - 19:29

Sharon:

Haha dat is nog is leuk shoppe... Veel plezier nog!! Xx sharon

• 09 November 2012 - 08:43

Anita:

ha...lekker gewinkeld zie ik..mooi man