zaterdag Dag14 - Reisverslag uit Tsjoengking, China van Leonie Potgieter - WaarBenJij.nu zaterdag Dag14 - Reisverslag uit Tsjoengking, China van Leonie Potgieter - WaarBenJij.nu

zaterdag Dag14

Blijf op de hoogte en volg Leonie

10 November 2012 | China, Tsjoengking

Hallo allemaal. Vanmorgen heerlijk uitgeslapen, want we hebben een vrije dag. Heb tot 11 uur uitgeslapen, langer lukt ook bijna niet op die harde bedden. Ben blij als ik thuis ben dat ik weer een lekker zacht matras heb, haha. Nog even lekker in bed gelegen daarna. Natuurlijk ook nog super lang onder de warme douche gestaan, echt heerlijk! Daarna mijn koffer ingepakt voor zover dat kon. Toen nog even gegeten op onze kamer. Nog even alle foto's bekeken op de fotocamera. Daarna even mijn make-up gedaan en nog heel lang rond gewandeld op het campus en bij de supermarkt. Even mijn laatste beetje geld opgemaakt. Toen weer naar de kamer. Nog even internetten op de gang, want daar kunnen we de wifi wel ontvangen. Om 6 uur werden we opgehaald door onze buddy's om de laatste keer met hun te eten. Wel een beetje raar, maar wel gezellig. Gelukkig gaan ze ons morgen nog uitzwaaien. Na het eten nog even naar de supermarkt om ontbijt te halen voor morgenvroeg. Daarna nog even internetten op de gang en straks lekker slapen. Morgen weer naar huis! Liefs Leonie

• 10 November 2012 - 18:25

Litha Kaljee:

Hallo Leonie en de rest natuurlijk ik wens jullie een heel goede reis terug en hoop jullie morgen gezond weer op schiphol te zien gr aan Rianne