Dag 12 - Reisverslag uit Tsjoengking, China van Leonie Potgieter - WaarBenJij.nu Dag 12 - Reisverslag uit Tsjoengking, China van Leonie Potgieter - WaarBenJij.nu

Dag 12

Blijf op de hoogte en volg Leonie

09 November 2012 | China, Tsjoengking

Hallo allemaal. Vandaag om kwart over 7 mijn bed weer uitgegaan. Even klaarmaken en om 8 uur ontbijt gehad. Nu even niet door de buddy's opgehaald, wel even lekker. Hierna nog even weer naar de kamer om naar de wc te gaan, tanden te poetsen en tas klaar te maken. Toen tegen kwart voor 9 richting de bus gelopen. We moeten sowieso 2 uur in de bus zitten om bij de 'Dazu Rock Carvings' te komen. Heb nog even lekker geslapen in de bus. Onderweg hadden we een stop voor het middageten, dit was echt niet lekker. Heb dus ook bijna niks gehad, maar gelukkig had ik zelf nog crackers mee en werden er genoeg koekjes uitgedeeld in de bus. Aangekomen bij de 'Dazu Rock Carvings' kregen we oordopjes met apparaatje waardoor we alles konden horen. Niet dat je er veel van mee krijgt in het gebrekkig engels, haha. Maat toch eerst maar op gedaan, op de helft van de trip heb ik die maar weer afgedaan. De uitgehakte beelden waren erg mooi om te zien, ook de natuur eromheen was geweldig. Had het idee dat ik weer in de frisse lucht kwam. Moest namelijk ook telkens niezen. Verder waren de chinese gebouwen ook erg mooi om te zien, echt het idee wat je van china hebt. Verder nog door de winkeltjes gestruind waar ik nog weer wat mooi's gekocht heb. Daarna weer de bus in om terug te gaan naar de campus. Weer een lekkere lange rit, heb dus maar weer lekker geslapen. Aangekomen bij het campus zijn we eerst weer naar onze kamer geweest, daarna even lekker patatjes gegeten. Nog even weer langs de supermarkt geweest om het laatste beetje drinken te kopen en een leuk schriftje voor mijn buddy. Hier zet ik even een leuk verhaaltje in. Ook heb ik al nagellak, een gift-tasje, snoepjes en chocola. Nu is het tasje wel vol, haha. Deze ga ik morgen aan haar geven. Verder zouden onze nagels vanavond worden gedaan, maar er kwam niemand. Dus misschien morgen weer even vragen. Nu nog even internetten en dan lekker slapen. Morgen weer een nieuw verslag! Liefs Leonie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Tsjoengking

China

Chongqing

Recente Reisverslagen:

10 November 2012

zaterdag Dag14

09 November 2012

Dag13

09 November 2012

Dag 12

09 November 2012

Dag 11

06 November 2012

Dag 10
Leonie

Actief sinds 26 Sept. 2012
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 8093

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2012 - 11 November 2012

China

Landen bezocht: