Dag 4 - Reisverslag uit Tsjoengking, China van Leonie Potgieter - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Tsjoengking, China van Leonie Potgieter - WaarBenJij.nu

Dag 4

Blijf op de hoogte en volg Leonie

31 Oktober 2012 | China, Tsjoengking

Hallo allemaal. Vanmorgen weer vroeg uit bed, kon er echt niet uitkomen. Waarschijnlijk.omdat ik 's avonds niet in slaap kon komen. Maar gelijk maar klaar gemaskt en met onze buddy's naar het ontbijt. Hier hebben we ondertussen de yoghurt ook al gevonden, en die is erg lekker! Na het ontbijt konden we weer even naar onze kamer. Lekker rustig aan gedaan en natuurlijk naar de wc, want op de kamer is die wel het schoonst. Ga echt niet naar die in de school, dat ruik je van een paar meter afstand, haha. Na ongeveer een kwartier werden we weer opgehaald en gingen we verder met de lipdub op school. Hierna gingen we weer eten. Het is hier echt eten, eten, eten. Dus heb ondertussen al wel lekkere dingen gevonden. Dus heb tussen de middag een soort van kipkorn gehad en een kipspies, haha. Dit was erg lekker! Hierna deden we mee voor de oefeningen van de grote lipdub, waar we zelf in te zien zullen zijn. Daarna kregen we een 'chinese thea workshop', dit was erg indrukwekkend en erg leuk om zelf te proberen. Wel heel erg lastig, want er is een bepaalde manier van vasthouden. Het gaat ook allemaal heel sierlijk. Thuis ook maar aan de slag, haha. Hierna gingen we weer eten, en ben ik bij de soort van snackbar gaan zitten. Hier hadden ze ook kipspiesjes en kipnuggets met ketchup, echt heerlijk! Denk dat ik dat er maar in houd. Na het eten snel klaar gemaakt, want om 7 uur hadden we een halloween party bij de school. Ik had me opgemaakt als een chinees met stokjes in het haar. (edwin vind de film 'the cruch' namelijk eng, want daar spelen witte chinezen in), dus vandaar dat ik hier aan dacht, haha. Het was echt een leuk feestje, ook al was het om 9 uur al weer afgelopen, haha. Niet zo lang als onze party's. Nu nog even op internet en dan straks lekker slapen! Tot morgen. Liefs Leonie xxxx foto's komen nog...

• 31 Oktober 2012 - 16:56

Edwin Meijer:

oooh wat slecht...:p hahaha als je maar niet zo wit uit het vliegtuig komt.

• 31 Oktober 2012 - 19:36

Anita:

Helemaal niet slecht...Edwin deed het bijna in zijn broek tijdens die film.....leuk, zulke partys van 2 uurtjes...zouden ze hier ook moeten doen...slaap lekker!

• 31 Oktober 2012 - 19:38

Anita Meijer:

Wat was je chinese naam ook alweer??

• 01 November 2012 - 15:05

Margreet:

Hallo Leonie

Hebben je avonturen gelezen, we kunnen ons voorstellen dat alles wel indrukwekkend is daar. Geniet er nog maar even van.
    Hartelijke groeten van Peter en Margreet

• 01 November 2012 - 16:05

Litha Kaljee:

Hallo Leonie,
    ik ben de moeder van Rianne Kaljee. Wat leuk om met jou mee te kunnen lezen wat jullie daar allemaal doen en meemaken. Hopelijk voor jullie komt het met dat eten en de toiletten wel goed.
    Je zult er best aan wennen, maar wat zullen jullie lekker zitten als jullie weer thuiskomen.
    Ik wens jullie met z'n allen nog heel veel plezier en doe de groeten aan Rianne.

Litha Kaljee